在國外婚禮大部分的新娘都只穿一件白婚紗, 他們覺得婚禮服一生中只穿它一次,那就在這一整天穿,但是我自己想要關第二件禮服,我覺得我穿禮服跳舞太熱!

 
 
 
I love my second dress in the wedding party time,I knew lots brides think should just wear the wedding dress all the time, but it will be so hard and hot to dance on the dance floor!
 
 
沒想到我是對的,宴會廳的場所好熱,空調不大好,所以我換上我這第二套禮服!
 
 
 
我很喜歡我的第二件禮服,我也不嫌麻煩,因為在台灣新娘都至少換2-3套呢!
 
 
 
In my country Taiwan we change dress 2-3 times, we can change different colors and style! But in Canada I just wear white , and I only change once! so it's not big deal for me ;)
 
 
 
短的禮服最方便,又很容易走動,而且也還很通風唷!! 哈哈
 
 
 
Short dress is so much easier to move around with my friends, and it's good to wear in the summer time ;)
 
 
 
 
你們覺得這第二件禮服可愛嗎? :)
 

 What do you think about my second dress?

arrow
arrow
    全站熱搜

    雅雅 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()