close

2011.4.3 We went to Pete's frootique ,we had lots European foods to eat.It's my first time to go there .

I ordered vegetable salad,noodles,and vegetable quesadillas.

In fact, I don't like those foods. Cold and oily.

(今天我們去一家超市叫Pete's frootique,裡面都是賣歐洲的商品,食物,

我們買了些歐洲的食物,這是我第一次來。

我點了很像炒麵的麵,蔬菜沙拉,還有一個蔬菜什麼的餅。

但說真的好難吃....又冰又油的....)





After dinner,we went to downtown to walk.

I took lots pictures,I wanted to do it for a long time.

I saw a lots people were making movie.

I ran up the hill,Chantz was far away.lol. It was tiring but fun.

(吃完之後我們就去市中心走走瞜,老實說我好開心喔,

來這邊好幾次都一直沒機會在白天拍照,所以我照了很多照片^^

我們還看到一群人在那拍電影,街道都封鎖。

之後走到大斜坡,我用跑的上去,北鼻還在走人行道

我跑好高,但也好累,北鼻離我好遠,哈哈,很好玩)




You can see more pictures in my FB.

(要看更多照片請到我的臉書看瞜)





arrow
arrow
    全站熱搜

    雅雅 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()