close


2011.4.5 Today is a Special day,Its our 11 month anniversary.

             Jason and his uncle and us went to Korean restaurant to eat Lunch.

             We all ordered BBQ beef,that's delicious.


(話說今天可是我和北鼻在一起11個月的日子了,

挖賽,時間真的過好快,也表示我們住在一起9個月了。

看到他都膩了,哈哈哈 開玩笑的。

我們中午和J和他叔叔一起去一家韓國人開的餐廳

我們都點了牛肉餐點,還不錯,只是都太油瞜)
   
         
    After lunch we went to a lot of stores ,because J wanted to buy music stuff.

             Then about 3:45 pm,we picked his cousin up,5 people in a car that was so crowed.

I felt sleepy.



(吃完我們就陪J去很多賣3C產品的地方,他好像要買i pod 音樂插座,所以就可以用他i pob在車上聽音樂。

去好多家他也沒買...真是的,之後3點多我們就去接他表妹,結果車子變好緊喔!!!!!

害我被很痠又好想睡覺....)



We drove uncle to a place,then picked his mom ,we went to a mall that is closing for good.

When I saw clothing,shoes bla bla bla,I woke up, lol

I bought two pairs of shoes,two bras ,one underwear and one dress.

I really like the dress,its my first dress,so beautiful.

We saved 107.40 CAD,that's amazing.

I will wear the dress next month when we celebrate our 1st year anniversary.



(好不容易送他叔叔去賭博遊樂場,他表妹座前面,結果又跑去接J媽媽,因他媽媽想逛衣服,又變好緊一口一"

可是一到百貨,我就醒了,因為好多衣服、鞋子、包包等等等

全部都打折,60%,因為這麼大的百貨要關店了,我馬上開始試穿試穿(女人嘛....)

我挑了一件小褲褲,和兩件奶罩(人瘦一點,胸部縮水很多....)

和兩雙鞋阿~~我想買拖鞋好久了,在這不能穿拖鞋好痛苦!!

還有一件我好喜歡的洋裝,我第一次買洋裝的說,我覺得很漂亮。

全部加起來也很便宜,我們省了107.40加幣,相當於3240元台幣耶!!,不然百貨賣的都不便宜~賺到啦!!!!

到時我們去慶祝滿周年時我會穿喔所以現在我就不放我穿還沒化妝的照片啦 哈哈




And those presents are babe gave me  for 11 months,

I made a big pictures board for him,lots people I met in Canada.

And dad put it on the wall in living room.

Now everyone can see it.

I already can't wait to celebrate our 1st year anniversary.



(這些也算是北鼻送給我的禮物瞜,我也送她一大張很多照片的版子,

裡面有在這我認識的每個人,和我家人的照片

但就是沒有三哥....慘了,他都說不跟我做朋友了! 哈哈


這張大照片板被dad放在客廳的牆上,所以大家都可以看到,

我大姊還蠻受老外喜歡的喔,都說他很漂亮,哈哈

dad 和 mom 也說我爸媽好年輕!!!!






現在我已經等不到要慶祝一周年,

我想到是自己做個蛋糕. 做卡片..在買個東西送他!!

但是我要送什麼禮物給我男友呢??



大家幫我想想吧~~!!! 我想給他個驚喜...



arrow
arrow
    全站熱搜

    雅雅 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()