close

Today I walked the dog with dad,

I didn't go to gym today. I took a day off. haha.

(今天我和dad一起去溜狗,我放假一天不去健身房啦,哈哈)


Today's weather was very good, not windy and it's sunny.

When lolly sees dogs, she can't stop barking, it's tiring to pull her back or asked her to "stay".

She was noise and annoying, you can hear her bark far away.

She has to be trained . I want to train her, but she is not my dog.

But i taught her "give me five" when we give her food,she did very well.


(今天天氣超好的,出大太陽且沒有風喔,

但是每次lolly看到狗時,都要一直拉她或是大叫他坐下之類的,很累說...

且吵死了...整條大街都聽得到她在叫。

我想訓練他,可惜她不是我的狗,但當我給她食物時,我教她拍掌,她做得很好)




And I saw some small flowers,it means Spring is coming .

I was so happy to see these flowers,they are so beautiful.

I don't really like winter,but I like Summer and fall.

I can't wait to see Summer time in Canada.

I want to camp,hike and go to beach.hehe


(現在已經開始可以看到小花花,她們好漂釀~

春天終於要來了,超開心的。我真的不愛冬天,但我超喜歡夏天和秋天.

不用再穿厚外套出門,我等不急要去露營、爬山和海灘,在加拿大。嘻嘻)



And dad found this purse on the grass.

he thought somebody stole the purse then threw it away.

But he still checked inside to see if it had  money or not . lol

I took it home because I like the picture,I want to draw it.

It's aboriginal 's picture(native american).

I love aboriginal.

We walked 1 hour and 20 mins.I was not tired.

Today was a good walk.


(dad還在草叢裡發現這個皮包,他說可能是有人偷完錢,就把這皮包丟掉了,

但他還是檢查一下有沒有錢在裡面,有錢我們就賺到啦 哈哈

我還把這錢包帶回家,我想學畫一下這張圖,因為是他們原住民的圖片,

我好喜歡原住民。

我們走了1個小時又20分鐘,不會累,今天散步很棒。)

arrow
arrow
    全站熱搜

    雅雅 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()